Ako reklamovať
Poškodený tovar
1. Zásielku ste neprevzali
Pri preberaní zásielky od dopravcu si dobre skontrolujte jej obal a stav výrobku. V prípade zjavne poškodenej zásielky, ju od dopravcu nepreberajte.
2. Zásielku ste prevzali
Je vaša zásielka po prevzatí poškodená? Do 24 hodín od prevzatia nás kontaktujte na e-mail reklamace@elisdesign.cz. Do predmetu uveďte "Poškodená zásielka - vaše číslo objednávky" a do prílohy pridajte fotky poškodenej zásielky. V prípade nereklamovania poškodenej zásielky do 24 hodín, dopravca reklamáciu neuzná.
Reklamácia tovaru
1. Napíšte nám na emailovou adresu reklamace@elisdesign.cz
- Predmet e-mailu: "Reklamácia – číslo obj."
- Text emailu: "Dobrý deň, chcem reklamovať tovar ………., ktorý som zakúpil v objednávke číslo ……… . Dôvodom je …………, čo sa dá vidieť na fotkách v prílohe. “
- Meno a priezvisko: ……..
- Telefónne číslo: ……..
- Do prílohy pridajte fotky reklamovanej vady výrobku.
2. Náš reklamační odborník sa vám do dvoch pracovných dní ozve s návrhom ďalšieho postupu.
3. Reklamovaný tovar starostlivo zabaľte – prázdne miesta v krabici vyplňte kartónom, papierom nebo iným výplňovým materiálom. Zásielku si u vás doma vyzdvihneme a o náklady na prepravu sa postaráme. Neplatí v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru).
4. Do 30 dní sa vám ozveme s výsledkom reklamácie.
Vrátenie tovaru
Za produktmi ELIS DESIGN si stojíme a Vaša spokojnosť je pre nás to najdôležitejšie. Preto dávame našim zákazníkom predĺžený čas na rozmyslenie po dobu 30 dní pre vrátenie tovaru od prevzatia zásielky, namiesto zákonom stanovených 14 dní.
Ako voliteľný BONUS ponúkame bezstarostné vyzdvihnutie tovaru priamo u vás doma, ktoré je spoplatnené čiastkou 6,99€ (alebo 149 Kč pri vyzdvihnutí v Česku). Tovar musí byť nepoškodený, nepoužívaný a v pôvodnom obale. Nie je možné vrátiť tovar, ktorý bol upravený podľa prianí kupujúceho. Upozorňujeme, že tovar sa vracia do Českej republiky.
1. Napíšte nám na e-mailovú adresu: reklamace@elisdesign.cz
- Predmet e-mailu: "Vrátenie tovaru - číslo objednávky"
- Text e-mailu: "Dobrý deň, chcem vrátiť tovar....................., ktorý som zakúpil v objednávke č. .................... . Tovar je nepoškodený, v pôvodnom obale a preferujem:
- a) vyzdvihnutie u mňa doma, ktoré je spoplatnené čiastkou 6,99€ za balík
- b) zaslanie tovaru si zaistím sám
- Meno a Priezvisko:.......................
- Telefónne číslo: ......................
2. Náš reklamačný odborník sa vám do dvoch pracovných dní ozve s návrhom ďalšieho postupu.
3. Tovar, ktorý vraciate, starostlivo zabaľte - prázdne miesta v krabici vyplňte kartónom, papierom alebo iným výplňovým materiálom.
4. Peniaze vrátime na bankový účet, z ktorého bola objednávka zaplatená, v priemere do 5 pracovných dní od prijatia a kontroly vráteného tovaru. V prípade vyzdvihnutia tovaru u vás doma bude vrátená čiastka znížená o poplatok za dopravu - 6,99 € za balík (149 Kč).
Nenašli ste odpoveď alebo máte iný dotaz? Rada vám pomôžem na telefónnom čísle +420 704 233 238 alebo e-maili info@elisdesign.sk
Marie Dufková
vedúca zákazníckeho servisu
"Nemožné na počkanie, zázraky do troch dní." :)